Tuesday, February 15, 2011

Инээмсэглэл

Инээмсэглэл - энэ бол таныг хайрлах бас нэгэн шалтгаан. Таны инээмсэглэл бусдад аз жаргал, гэрэл гэгээ магадгүй хэн нэгэний амьдрах итгэл нь ч байж болно. Та инээмсэглэлээ гээд мөнгө төлөхгүй, бас мөнгө ч олохгүй. Гэвч инээмсэглэлийг мөнгөөр худалдан авч чадахгүй. Та үүгээрээ бусдад аз жаргал бэлэглэж байгаа шүү дээ. Таны инээмсэглэл хэдэн мянган үгний илэрхийлэл болно. 

Миний бодлоор хамгийн сайхан инээмсэглэл хүний сэтгэлийн гүнээс ундарч буй, баяр баясал, аз жаргалыг илэрхийлж буй тэр л инээмсэглэл байх. 

Сэтгэлийн гэрэлтэй хүнийг ертөнцийн гэрэл орхихгүй гэж миний нэгэн танил надад хэлж байсан. Би энэ үгэнд үнэхээр дуртай. Тэгэхээр инээмсэглэл гэдэг үнэхээр агуу сайхан зүйл байгаа биз (^_^) Хамгийн гол нь таны тэр инээмсэглэлээс халуун дулаан сайхан сэтгэл мэдрэгдэж байвал та үнэхээр гайхалтай нэгэн. Дотроосоо гэрэлтдэг хүн хамгийн сайхан хүн. Би ингэж л боддог. Та ганцхан инээмсэглэлээр бусдад маш их зүйл бэлэглэж байна гэсэн үг. Тэгэхээр инээмсэглэл бас том бэлэг байгаа биз.

No comments:

Post a Comment