Friday, February 11, 2011

* ★Hello my dear blog ♥ღ♪

Өнөөдөр 2011 оны 2 сарын 11.
Сайн уу миний шинэхэн блог минь.
Миний мөрөөдлийн нэг бол тохилог жижигхэн сэтгэлд дулаахан орж ирсэн хүн бүрт бяцхан баяр баясгалан бэлэглэдэг аз жаргал дүүрэн кафетай болох.Тэгээд кафедаа хамгийн сайхан цэцэглэдэг цэцэг бүрийн тарьж ургуулан яаг л цэцэрлэгт хүрээлэнд байгаа мэт орчин бүрдүүлээд хамгийн сайхан аз жаргалын өнгөөр ханаа будаад өдөр бүр шинэ нарийн боов бялуу хийж амттай кофе болон шинэхэн жимсний жүүсээр үйлчлэх болно. Хүн мөрөөдөж чадаж байвал мөрөөдөлөө биелүүлж чадна гэдэг болохоор нэг л өдөр энэ кафегаа би нээх болноо. Хүнд жаахан ч гэсэн баяр баясгалан бэлэглээд түүнээсээ өөрөө аз жаргалыг мэдрэх хамгийн сайхан. Хэн нэгэн надад чин сэтгэлийн сайхан инээмсэглэл бэлэглэхэд би өөрийн эрхгүй баярладаг тэгээд тэр өдөржингөө сэтгэл санаа өөдрөг сайхан өнгөрдөг шүү.  Би цэцэг тарьж янз бүрийн нарийн боов бялуу бас смүүтие хийх дуртай. Хүн өөрийнхөө хийх дуртай зүйлээ хамгийн сайн хийдэг гэдэг болохоор энгийн хэрнээ энэ хүсэл минь биелэх байхаа.

No comments:

Post a Comment