Sunday, February 20, 2011

Нэргүй шүлэг №1


Чамайг гомдоочихсон болохоор чамтай уулзахаас зугтана би 
Чиний сэтгэлрүү хүйтэн ус цацчихсан болохоор чамтай харц тулахаас айна би
Чимээгүй хайрлах чиний сэтгэлийг мэддэг ч
Чамд эргээд очиж чадахгүй болохоор 
Чин зүрхнээс чамайг хайрлах хүн байдаг болохоор
Чамайг минь надаас илүү халамжлах болохоор
Чамд гуниглах харуусалтай дурсамж үлдээсэн болохоор
Чамайг үргэлж баяр баясгалантай сайхан яваасай гэсэндээ
Чинийхээ жаргалыг бодоод хожимдож ухаарсан өөрийн сэтгэлээ татав би
Чимээгүйхэн санах зүрхээ чамайгаа бодоод нууцлав би
Эргээд чамтайгаа нийллээ гээд инээмсэглээд хамтдаа алхаж чадахгүй болохоор
Энэ байгаа чигээрээ чи миний хайрыг мэдээгүй явсан нь дээр гэж бодсон учираас
Надад өгсөн сайхан хайр чин сэтгэлийг чинь дурсамж болгон хадгалаад
Насан туршдаа нандигнаж явая гэсэндээ чамд хайртайгаа хэлсэнгүй уучилаарай 





No comments:

Post a Comment