Wednesday, February 23, 2011

Ээжээ

Ээжээ охин нь

Өөрөө одоо ганцаараа болохоор
Өвдөхөөрөө таныгаа л санах юм
Өөдөсхөн байхаас минь энхрийлсэн таныгаа л би санах юм
Өвдсөнийг минь дуулаад уйлахвий гэсэндээ өөдөөс тань хараад би инээдэг юм

Уурлахаараа таньдаа  л туних юм
Уурандаа хэлсэн үгээ бодоод харамсах юм
Уйлуулахгүй гээд урдаас нь хараад уучлалт гуйж бас чадахгүй юм
Уужуу сэтгэлтэй ижий минь та уучлал эрэхийг минь харцнаас минь олоод харчих юм

Энгэрт нь эрхэлж өссөн ээжийгээ би санаж байна
Энэ хорвоо дээрх амьд бурхан ээжийгээ би үгүйлж байна
Ухаалаг үгний тань учирыг одоо л би ойлгож байна
Уужуу сайхан сэтгэлийг тань одоо л би мэдэрч байна

Ээж минь ажилсаг эелдэг бас шулуухан
Эргэх цагийн жамаар нас ахисан ч
Энэ бидний төлөө үргэлж л инээмсэглэн ажилласаар л
Ээжийгээ нэг амраах юмсан эхийгээ нэг баярлуулчих юмсан

Хол байгаа болхоор санаа нь зовж л байгаа байх ээж минь
Битгий санаагаа чилээ ээж минь охин нь тань шиг эрч хүчтэй
Харьд байгаа болохоор санаж л байгаа байх
Битгий бэтгэртлээ их санаарай охин нь удахгүй таньдаа очино

No comments:

Post a Comment