Sunday, May 22, 2011

Бодол №4

Үдийн мэнд блогхон минь. Өөрийн жижигхэн орон зайдаа орж ирэлгүй ямар их удчихваа. Магадгүй сэтгэл санаа минь өдийг хүртэл тогтворгүй байсын боловуу да. Хэдэн өдөр үргэлжилсэн бороо орсон хүйтэн гунигтай өдрүүд өнөөдөр л дуусаж байх шиг. Яг л миний сэтгэл санаатай адилхан өдрүүд болж өнгөрлөө. Гэхдээ өнөөдрөөс эхэлж нартай сайхан гэгээлэг зуны өдрүүд шиг өөрийнхөө сэтгэлд гунигийн хар үүл дахиж хуримтлуулахгүйэ. Гадаа дулаахан зөөлөн салхи үлээгээд л энэ салхинд илбүүлээд суугаад л баймаар байна.
Яг энэ мөчид би өөрийнхөө бурханаас илгээсэн сайн найз нөхдийнхөө талаар бодож сууна. Тэдэнгүй бол би яах байснаа үнэхээр мэдэхгүйм. Сэтгэлээр унаж хүнд бэрх үе тохиоход минь үргэлж дэргэд минь намайг гэх найзуудтай би азтай хүн. Хүнд үед нүүрээ буруулах хуурамч төрхгүй үнэнч сайхан найзууддаа баярлалаа.

No comments:

Post a Comment